عسل آویشن طبیعی مستقیم از زنبوردار

عسل آویشن طبیعی مستقیم از زنبوردار

  • کد : 3
  • برند :
ویژگی های محصول
فروشنده : فروشگاه اینترنتی عسل مطفی یوسفی استان گلستان، مجتمع تجاری تفریحی آفتاب 2 طبقه 2 واحد 352
آماده ارسال
۳۰۰,۰۰۰  تومان


نقد و بررسی اجمالی

عسل آویشن طبیعی مستقیم از زنبوردار اقای مصطفی یوسفی که با کیفیت و مثال زدنی به همراه ارسال به سراسر کشور. لازم به ذکراست که این محصول بدون تغذیه شکر و به شرط ارسال می شود. عسل طبیعی آویشن یکی از انواع عسل های فروشگاه اینترنتی مصطفی یوسفی است که ظاهری کهربایی دارد اما این نوع عسل نسبت به عسل نمدار گلستان قیمت پایین تری دارد و فروشگاه اینترنتی عسل مصطفی یوسفی ، عسل آویشن را در بسته بندی 1 کیلوگرمی به بازار عرضه می کند. عسل آویشن قیمت مناسبی دارد و برای مصرف روزانه یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. با توجه به اینکه عسل طبیعی آویشن خواص دارویی زیادی دارد با قیمت بسیارمناسبی عرضه می کنیم. امروز مردم توان خرید عسل آویشن با کیفیت و ارگانیک را ندارد و به همین دلیل به سراغ نمونه های تغذیه ای بی کیفیت میروند. فروشگاه اینترنتی عسل مصطفی یوسفی به شما پیشنهاد می کنیم به جای خرید عسل تغذیه ای آویشن از عسل طبیعی و ارگانیک آویشن مصطفی یوسفی که کیفیت و ارزش غذایی بالایی دارد استفاده کنید.

خواص عسل طبیعی آویشن

عسل آویشن دارای فواید زیادی برای سلامتی است مانند بهبود کوفتگی، آکنه و التهاب معده اما اول از همه عسل برای هضم و گوارش و سیستم تنفسی ما مفید است. یکی از مهم ترین خواص عسل آویشن بهبود التهاب معده می باشد. توصیه می شود که یک قاشق سوپخوری در صبح با معده خالی تناول شود و خوردن غذا و نوشیدنی تا حداقل یک ساعت بعد به تاخیر بیفتد. عسل آویشن یک ماده مقوی برای میزان نگه داشتن سطح انرژی، مقابله با خستگی، بازگشت اشتها و ممانعت از کم خونی می باشد. یک قاشق سوپخوری تنها از عسل می تواند انرژی ۱۵ دقیقه انسان را فراهم کند.

 میزان مصرف عسل آویشن

اگر از یک فروشنده عسل بپرسید که میزان مصرف عسل در طول روز به چه صورت است قطعا به شما خواهد گفت: هر چه بیشتر بهتر. اما باید گفت که میزان مصرف عسل آویشن برای افراد بزرگ سال و کودکان متفاوت است. برای افراد بزرگسال ۵۰ تا ۷۵ گرم و افراد کم سن و سال ۲۰ تا ۳۰ گرم مصرف در طول روز توصیه می شود.

بهترین روش مصرف عسل آویشن

بهترین طریقه مصرف عسل آویشن این است که مقدار دو یا سه قاشق عسل آویشن را با مقداری آب ولرم مخلوط کرده و چند قطره آب لیمو تازه در آن بچکانید. این ترکیب اثر بخش برای بهبود گلودرد بسیار مفید بوده و خاصیت ضد سرطانی را نیز به همراه دارد. در کنار تمامی خواصی که از مصرف این عسل شفا بخش شامل حالتان می شود، می توان به مصرف ویتامین c موجود در آب لیمو موجود در ترکیبات این شربت نیز اشاره کرد.

روش نگهداری عسل طبیعی آویشن

از آنجایی که عسل خاصیت اسیدی دارد، هر ظرفی برای نگهداری از آن مناسب نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود که عسل را در ظرف شیشه‌ای و یا ظروف پلاستیکی‌‌ مخصوص مواد غذایی، نگهداری کنید. البته اگر قرار است عسل برای مدت طولانی بماند ظرف شیشه‌ای بهترین گزینه است.

 



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها