6 خواص درمانی عسل جادویی آویشن ارگانیک ، بهترین طریقه مصرف عسل آویشن | مصطفی یوسفی تولید کننده عسل صددرصد طبیعی

16 خواص درمانی عسل جادویی آویشن

10/آبان/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

16 خواص درمانی عسل جادویی آویشن : عسل آویشن خورده‌اید؟ عسلی طبیعی، گیاهی و پرخاصیت از گل‌های آویشن که ارزش امتحان کردن را دارد. درباره خواص درمانی این عسل آویشن جادویی چه می‌دانید؟ عسل آویشن یکی از عسل‌های معروف و پرطرفدار در بین ایرانیان است، و همانطور که از نام آن پیداست از گل‌های گیاه آویشن به دست می‌آید. علت محبوبیت این عسل را می‌توان به خواص عسل آویشن در درمان بسیاری از بیماری‌ها و همچنین طعم ویژه‌ آن مرتبط دانست. خواص عسل آویشن در طب سنتی و تحقیقات جدید پزشکی بسیار زیاده و به‌عنوان یک آنتی‌بیوتیک فعال شناخته می‌شه. خرید عسل آویشن با توجه به خواص مفید درمانی و دارویی که دارد، به حفظ و ارتقا سطح سلامتی شما کمک می‌کند. عسل آویشن با کیفیت و اصل، مواد مورد نیاز بدن برای این کار را در اختیارش قرار می‌دهد. پس برای خرید عسل آویشن مستقیم از زنبوردار و یا خرید عسل عمده روی کمک اقای مصطفی یوسفی حساب کنید.

برای خرید عسل آویشن طبیعی و مستقیم از زنبوردار با شماره 09214873280 تماس بگیرید

عسل آویشن اصل

عسل آویشن اصل از جمله عسل های پرخاصیتی است که طعم و عطر خوبی هم دارد. به همین علت افراد بیشتری از این نوع عسل استفاده می کنند. شاید وقت آن رسیده که عسل آویشن را نیز به سبد غذایی خانوار خود اضافه کنید. عسل آویشن اصل از گیاه آویشن و به واسطه نوشیدن شهد این گل توسط زنبور عسل تولید شده است. در واقع زنبور عسل که علاقه زیادی به گیاه آویشن دارد، با نوشیدن شهد گل، عسلی تولید می کند که اکثر خواص درونی گیاه را با خود به همراه دارد. به همین علت می توان گفت اکثر خواص موجود در عسل آویشن، خواصی هستند که در خود گیاه آویشن نیز وجود دارد. با این حال مصرف عسل آویشن اصل با توجه به اینکه برخی خواص دیگر توسط زنبور به آن اضافه شده و همچنین خواص معمولی گیاه در عسل جلوه پیدا کرده است، می تواند برای درمان بیماری فوق العاده عمل کند.

بهترین دما برای نگهداری عسل آویشن

بهترین دما برای نگهداری عسل آویشن طبیعی ، دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد و به دور از تابش مستقیم نور آفتاب است (باعث از بین رفتن آنزیم‌ها می‌شود)، بنابراین بهترین جا، کابینت آشپزخانه است. در این شرایط عسل آویشن ارگانیک تا دو سال می‌تواند کیفیت خود را حفظ کند. برای خرید عسل آویشن اصل بهتر از زنبوردار معتمد خرید کنید که آقای مصطفی یوسفی یکی ازبهترین زنبورداران استان گلستان است برای خرید عسل آویشن اصل می توانید روی آن حساب کنین.

عسل آویشن چه مشخصاتی دارد؟

رنگ کهربایی تیره این عسل چشم های شما را خیره می‌کند. البته باید توجه داشت ظاهر و رنگ عسل آویشن طبیعی بستگی به منطقه تولید و مدت زمان نگهداری شده دارد که گاها کمی به قرمزی نیز می‌زند.

عسل آویشن اصل را با تمام وجود بو کنید تا رایحه‌ی دل انگیز آن وجود شما را فرا بگیرد. طعم و مزه عسل آویشن اصل شیرینی ملایم و رایحه‌ی لذت بخشی که دارد در ذهن شما ماندگار خواهد شد. می‌توان گفت عسل آویشن از سایر عسل ها در طعم و بو، بسیار خاص می‌باشد.

عسل آویشن اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟

تنها راه تشخیص عسل خوب از عسل تقلبی و بی‌کیفیت شناخت زنبوردار و یا آزمایش عسل در یک آزمایشگاه معتبر است. اگر چه عسل آویشن اصل طعم، عطر و بوی مخصوص به خودش را دارد. اما نمی‌توان به صورت دقیق و درست از روی این فاکتورها کیفیت آن را سنجید. اگر قصد خرید عسل آویشن طبیعی دارید اما فروشنده و یا زنبوردار مورد اعتمادی در دسترس شما نیست می‌توانید از سایت مصطفی یوسفیکه متعلق به آقای مصطفی یوسفی یکی از زنبورداران استان گلستان است مراجعه کنین و با خیال راحت عسل آویش اصل را خریداری کنین.

خواص عسل آویشن

آنتی اکسیدان قوی

خواص ضد التهابی

مهارکننده سرفه

درمان مشکلات تنفسی

بهبود مشکلات مغزی با کمک عسل آویشن

عسل آویشن و درمان دردهای قاعدگی

تقویت سیستم گوارش با عسل آویشن

کمک به حفظ سلامت چشم

عسل آویشن دشمن اعصاب خرابی ها و افسردگی ها

عسل آویشن برای بیماری سینوزیت

درمان زخم‌ها و سوختگی‌ها

تقویت کننده پوست و مو

خاصیت‌ ضد میکروبی و ضدعفونی کننده

عسل آویشن برای افزایش انرژی

عسل آویشن معجون گیاهی ضدسرطان

خواص عسل آویشن برای پوست

استفاده از عسل طبیعی آویشن برای حفظ سلامت بدن توصیه می‌شود. در طب سنتی خواص عسل آویشن اصل برای درمان سرماخورگی، گلو درد، سرفه و… کاربرد دارد. عسل آویشن طبیعی پوست را زیبا و شفاف می‌کند. عسل آویشن ارگانیک باعث درمان آکنه می‌شود و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. همچنین برای پاکسازی پوست هم مفید است. مصرف عسل طبیعی آویشن باعث درمان دردهای پریود و رفع مشکلات عصبی می‌شود. عسل آویشن سیستم ایمنی بدن را تقویت و از رشد سلول‎های سرطانی جلوگیری می‌کند.

بهترین طریقه مصرف عسل آویشن

مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل آویشن اصل با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش تازه به آن. این شربت از بهترین نوشیدنی‌های طبیعی بوده و علاوه بر ضد سرطان بودن خاصیت ضد عفونی کننده نیز دارد و از تمام خواص عسل مصرف شده به علاوه میزان بالای ویتامین C موجود در آب لیموی طبیعی برخوردار است.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها