عسل معجون چهار مغز تهیه شده از مغزیجات درجه یک

عسل معجون چهار مغز تهیه شده از مغزیجات درجه یک

  • کد : 2
  • برند :
ویژگی های محصول
فروشنده : فروشگاه اینترنتی عسل مطفی یوسفی استان گلستان، مجتمع تجاری تفریحی آفتاب 2 طبقه 2 واحد 352
آماده ارسال
۳۵۰,۰۰۰  تومان


نقد و بررسی اجمالی

عسل معجون چهار مغز می تونین به طور مستقیم از زنبوردار آقای مصطفی یوسفی خریداری کنین که ارسال به سراسر کشور دارد. لازم به ذکر است که عسل معجون چهار مغز را از عسل طبیعی و با مغزیجات درجه یک تهیه می کنند و به شرط برای شما ارسال می کنند. عسل معجون چهار مغز یکی از انواع محصولات فروشگاه مصطفی یوسفی میباشد که ظاهری عالی به همراه طعم فوق العاده دارد و شما می توانید عسل معجون را با هر مغز و عسلی که دوست دارید سفارشی تهیه کنید. فروشگاه عسل مصطفی یوسفی عسل معجون با مغزیجات را در بسته بندی نیم کیلویی و یک کیلویی به بازار عرضه می کند. امروزه مردم در خرید عسل معجون با مغزیجات درجه یک دقت کمتری دارند و بدون تحقیق هر محصولی را با قیمت پایین تر به عنوان ارگانیک و اصل خریداری میکنند. فروشگاه اینترنتی عسل معجون مصطفی یوسفی به شما پیشنهاد می دهد که عسل معجون اصل را با مغزیجات درجه یک که ارزش غذایی بالایی دارد را تهیه و استفاده کنین.

بهترین زمان مصرف عسل معجون چهار مغز

عسل معجون چهار مغز با توجه به مغزیجات درجه یک و عسل خالص بدون تغذیه می باشد قیمت مناسبی دارد و عسل معجون با مغزیجات بهترین انتخاب برای مصرف کودکان به عنوان صبحانه یا میان وعده استفاده کنین.

خواص عسل معجون چهار مغز مصطفی یوسفی

ترکیب عسل معجون با مغزیجات گردو، بادام هندی، پسته و مغز بادام که هر چهار مغز از مواد مغذى و گرم هستند، طعم عسل را بسیار متفاوت و دلچسب‌ می‌کند. این چهار مغز حدود بیست نوع پروتئین در خود دارند که در صورت مخلوط شدن با عسل طبیعی خواص خوراکى و درمانى عسل را دو چندان مى‌کند. مصرف معجون عسل مغز باعث کاهش کلسترول خون می‌شود .

عسل تقویتی چهار مغز یکی از مواد خوراکی مورد علاقه کودکان است. مزه‌ی عالی و خواص درمانی فوق العاده‌ی این ترکیب باعث شده است تا افراد بزرگسال نیز به سمت این نوع عسل گرایش پیدا کنند. عسل معجون خوشمزه علاوه بر خواص درمانی، می‌تواند به تقویت سیستم عصبی و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

اگر مشکل گوارشی دارید این ترکیب یک داروی عالی برای شماست. همچنین برای افرادی که درد مفاصل دارند داروی موثری است.عسل معجون با مغزیجات ترکیب تقویتی باعث کاهش تورم مفاصل می‌شود. اگر مشکل کمبود وقت دارید یا دچار کمبود مواد معدنی هستید، با خرید عسل معجون چهار مغز می‌توانید انرژی و مواد معدنی مورد نیاز بدن خود را جبران کنید.

عسل معجون با مغزیجات غذایی آماده و کاملا سالم است. خرید عسل معجون با مغزیجات نیازمند دو شاخصه مهم است. مورد اول صداقت فروشنده، دوم اعتماد خریدار. عسل طبیعی باکیفیت با زحمت بسیار زیادی تولید و برداشت می شود. به همین دلیل قیمت آن نسبتا بالا خواهد بود. پس شما با خیال راحت می توانید از فروشگاه عسل مصطفی یوسفی خریداری کنین.

روش نگهداری عسل معجون چهار مغز

از آنجایی که عسل معجون با مغزیجات خاصیت اسیدی دارد، هر ظرفی برای نگهداری از آن مناسب نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود که عسل را در ظرف شیشه‌ای و یا ظروف پلاستیکی‌‌ مخصوص مواد غذایی، نگهداری کنید. البته اگر قرار است عسل برای مدت طولانی بماند ظرف شیشه‌ای بهترین گزینه است.

 



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها