5 خواص دارویی عسل نمدار که باید بدانید | مصطفی یوسفی تولید کننده عسل صددرصد طبیعی

15 خواص دارویی عسل نمدار

2/آبان/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

15 خواص دارویی عسل نمدار :اگر مردم ماهیت عسل نمدار گلستان را خوب بشناسند و بی جهت هر نوع عسلی را به تقلبی بودن محکوم نکنند و به طور صحیح عسل نمدار را وارد تغذیه ی روزانه خود بکنند، بی تردید خریدعسل نمدار گلستان به عنوان یک مکمل غذایی بسیار پرارزش موجب رفع بسیاری از کمبودهای مواد غذایی آنها می شود. عسل نمدار گلستان رقیق و کمرنگ است  اما خواص دارویی عسل نمدار بیشماری دارد. کافیست سری به فروشگاه های عرضه محصولات ارگانیک و یا عسل بزنید و قیمت عسل طبیعی نمدار را از آن ها جویا شوید، مطمئنا قیمتی که برای یک کیلو عسل طبیعی نمدار خواهند گفت بسیار بیشتر از این قیمت خواهد بود. اما با این حال بدلیل اینکه واسطه را حذف کرده ایم و مستقیما عسل های تولیدی فروشگاه عسل مصطفی یوسفی را عرضه میکنیم، بهترین قیمت عسل طبیعی نمدار را برای فروش انتخاب کرده ایم . هدف ما تنها عرضه عسل طبیعی نمدار می باشد و هیچ گاه کیفیت عسل نمدار ارگانیک را فدای قیمت نمی کنیم.

 

برای خرید عسل طبیعی نمدار گلستان با شماره 09214873280 تماس بگیرید

 

عسل نمدار (زیرفون) گلستان را بیشتر بشناسیم

نمدار درخت بومی جنگلهای شمال ایران است که اهمیت ویژه ای در زنبورداری دارد. این درخت مولد شهد بوده و شهد بسیار زیادی را در اختیار زنبورعسل قرار می دهد. در مناطق شمالی کشور بخصوص در استان گلستان، وجود عسل نمدار هرساله زنبورداران را برای تولید یک عسل خالص و طبیعی به جنگل می کشاند. بیشتر زنبورداران گلستانی به ویژه آنها که در حاشیه جنگل زندگی می کنند در هنگام گلدهی درخت نمدار به جنگل کوچ می کنند تا بتوانند عسل نمدارارگانیک تولید کنند و پیشنهاد می کنم برای خرید عسل نمدار طبیعی مستقیم از زنبودار معتمد آقای مصطفی یوسفی خریداری کنین.

خرید عسل نمدار گلستان

مشخصات عسل نمدار طبیعی

مشخصات عسل نمدار شامل عطر عسل نمدار ارگانیک عطر چوب و هوای بهاری جنگل است.

عسل نمدار طعمی شیرین و قوی دارد وبرای مصارف روزانه بسیار مفید است و خاصیت عسل نمدار بسیار زیاد می باشد.

طبع عسل نمدار یا زیرفون

طبع عسل جنگلی زیرفون (عسل جنگلی نمدار ) گرم و معتدل است و به خاطر اینکه غالب شهد عسل نمدار طبیعی از گل های درخت زیرفون تولید شده، عطر و طعم ملایم و نرمی دارد. شاید تا به حال طعم عسل نمدار گلستان رو نچشیده باشید. عسل طبیعی نمدار مخصوص مناطق خاصی از جنگل هایی هست که درخت نمدار در اون منطقه رشد می کند. پس برای خرید عسل نمدار از زنبودار بهتر است با آقای مصطفی یوسفی یکی از بهترین زنبورداران استان گلستان تماس بگیرید و با خیال راحت عسل نمدار طبیعی را با ساکارز 0.59 خریداری کنید.

خرید عسل نمدار فروشگاه اینترنتی زنبورچی

خواص عسل نمدار (زیرفون) طبیعی

تسکین درد و نفخ معده با مصرف عسل نمدار ارگانیک

درمان اختلال خواب، ضد استرس

درمان سرفه های شدید با مصرف عسل نمدار طبیعی با آب ولرم

درمان سرماخوردگی

درمان اضطراب و بی قراری

درمان کبد چرب، مفید برای قلب و عروق

تقویت قوای جنسی

درمان گلودرد های شدید

تقویت کننده قوی سیستم ایمنی بدن

درمان مشکلات کلیه

سرشار از ویتامین B1

درمان استرس، بهترین قرص خواب طبیعی نوشیدن آب به همراه عسل نمدار طبیعی

شل کننده طبیعی عضلات

مسکن قوی برای التهاب لوزه

ضد تشنج، آرامبخش بسیار قوی طبیعی

مضرات مصرف زیاد عسل طبیعی نمدار

در مصرف عسل نمدار نیز همچون دیگر مواد طبیعی باید تعادل را رعایت کرد. از مضرات عسل نمدار این است که مصرف زیاد از حد آن ممکن است به بالا رفتن قند شما و ایجاد حالت‌های آلرژیک به دلیل وجود آنتی‌بادی بالا، منجر شود. البته باید یادآور شد که عسل نمدار در کودکان و نوزادان تا دو سال منع مصرف دارد زیرا به‌دلیل وجود سم بوتولیسم، ممکن است در معده نوزادان هضم نشده و ایجاد مسمومیت نماید.

از آنجایی که عسل دارای آنتی اکسیدان‌ها، قندها‌، اسید و مواد معدنی و ویتامین زیاد است، باید در مصرف آن دقت نمود؛ زیرا با بعضی داروها از جمله داروهای کلیوی و معده ممکن است تداخل دارویی ایجاد نماید. با این‌وجود خواص عسل طبیعی نمدار  بیشتر از مضرات عسل است.

خواص دارویی عسل نمدار گلستان

علاوه بر عسل نمدار، گلها و حتی برگهای درخت نمدار هم خواص دارویی و درمانی زیادی دارند. در طب سنتی برای درمان اضطراب عفونتهای ناشی از باکتری اسپاسم و شل کنندگی عضلات و تشنج استفاده می شود و دمنوش آن به عنوان آرامبخش برای رفع استرس و بی خوابی تحویز می شود.

خرید عسل نمدار گلستان

خوردن عسل نمدار طبیعی یا شکر؟

طبیعتا عسل نمدار طبیعی به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، گزینه‌ی بهتری نسبت به شکر به شمار می‌رود. با این حال نه در مصرف عسل نمدار طبیعی و نه در مصرف شکر نباید زیاده‌روی کنید. می‌توانید به جای شکر از عسل نمدار طبیعی مصرف کنید، منتها باید تعادل را رعایت کنید. برای اطمینان بیشتر هم شما می توانید از زنبوردار مصطفی یوسفی با خیال راحت عسل نمدار طبیعی را خریداری کنین.

خرید عسل نمدار گلستان به عنوان سوغات

عسل نمدار گلستان بدون شک یک سوغاتی خاص است که از سفر به گلستان می توانید با خود به همراه ببرید. عسل نمدار گلستان یک عسل جنگلی است و بخصوص اگر از مناطق خشک به گلستان سفر می کنید حتما می تواند یک سوغاتی متفاوت و هیجان انگیز باشد.

از آنجایی که در سالهای اخیر عسل تقلبی زیاد در بازار عرضه می شود ما در سایت مصطفی یوسفی عسل ها را برای تایید کیفیت و خالص بودن به آزمایشگاه می فرستیم و برای آنها شناسنامه می سازیم تا شما خیالتان از طبیعی و اصل بودن عسل نمدار راحت باشد.

پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی عسل مصطفی یوسفی

برای خرید عسل طبیعی می تونید به قسمت فروشگاه سایت مصطفی یوسفی سر بزنید. شما با خیال راحت می توانید عسل طبیعی نمدار را از فروشگاه اینترنتی مصطفی یوسفی خرید کنید چرا که تمامی عسل های خود را مخصوصا عسل طبیعی نمدار گلستان  در آزمایشگاه های مواد غذایی آزمایش کرده ایم. می تونید با تهیه و مصرف عسل های طبیعی مصطفی یوسفی از خواص و طعم بی نظیرش بهره مند بشید؛ مطمئنا با یک بار خرید عسل طبیعی مستقیم از زنبوردار مشتری همیشگی ما خواهید بود!

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها