1 ترکیب جادویی عسل برای لاغری در 30 روز | مصطفی یوسفی تولید کننده عسل صددرصد طبیعی

11 ترکیب جادویی عسل برای لاغری در 30 روز

16/آبان/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

11 ترکیب جادویی عسل برای لاغری در 30 روز : اگه دوست دارین وزن کم کنین و یا دنبال رژیم غذایی سالم هستین، حتما با تاثیرات شگفت انگیز عسل برای لاغری آشنا بشین. عوامل زیادی تو لاغر شدن و کاهش وزن موثرن، از ورزش کردن تا گرفتن رژیم‌های سخت، می‌تونه به شما تو کم کردن وزنتون کمک بکنه، ولی رژیم غذایی سالم و مقوی هم تو این زمینه کم تاثیر نیست. خیلی وقت‌ها جایگزین کردن عسل به جای شکر، به کسایی که دنبال رژیم‌های لاغری هستن پیشنهاد شده. خیلی افراد این سؤال براشون پیش میاد که عسل مگه نوعی قند نیست!؟ کالری که تو عسل طبیعی وجود داره باعث چاقی نمی‌شه؟ شاید هنوز هم برای شما عجیب به نظر برسد که چگونه عسل برای لاغری می‌تواند مفید باشد وقتی خودش سرشار از قند است.

 

برای خرید عسل طبیعی enlightened از زنبودار مصطفی یوسفی با شماره 09119694363 تماس بگیرید.

 

11 ترکیب جادویی عسل برای لاغری

1-آب و عسل

همانطور که مکیننس نیز در مورد خواص عسل برای لاغری و کاهش وزن می‌گوید، ترکیب عسل با آب گرم یکی از بهترین ترکیب‌ها برای کاهش وزن است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که عسل را نباید در آب داغ حل کنید چرا که حرارت دادن عسل باعث می‌شود بخش زیادی ازخواص آن از بین برود.

2-عسل و دارچین برای لاغری

ترکیب عسل و دارچین به طور مستقیم می‌تواند بر روی لاغری اثر گذار باشد اما تحقیقات نشان داده است که جایگزینی چنین ترکیب‌هایی به جای قند می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

3-چای سبز و عسل بهترین انتخاب برای لاغری

بعید است به دنبال رژیم‌های لاغری بوده باشید اما چای سبز به شما توصیه نشده باشد. به طور کلی مصرف ۲ تا سه فنجان چای سبز در روز می‌تواند به شما در داشتن اندامی بهتر کمک کند.

4-لاغری با سیر و عسل فقط باید خورد

به طور کلی عسل و سیر به دو صورت می‌توانند به لاغری شما کمک کنند. ۱. به بهبود سیستم گوارش شما و هضم غذا کمک می‌کند و باعث سم زدایی از بدن می‌شود.۲. اشتهای ما را در طول روز کاهش می‌دهد و مصرف آن در ابتدای روز انرژی مورد نیاز ما را تامین می‌کند.

ترکیب عسل و سیر- زنبورچی

5-عسل و سرکه سیب معجزه لاغری

از دیگر ترکیباتی که می‌تواند برای لاغری مفید باشد ترکیب سرکه سیب و عسل است. هم سرکه سیب و هم عسل هر دو به چربی سوزی کمک می‌کنند.

اهل درست  کردن شربت هستید در مقاله شربت عسل برای فرار از گرما تابستان را مطالعه کنید و از خوردن آن در گرمای تابستان لذت ببرید.

6-لیمو و عسل برای لاغری

اول اینکه ترکیب لیمو و عسل می‌تواند بدن ما را به خوبی آبرسانی کند و به هضم غذا کمک کند. تحقیقات نشان داده است کسانی که بدن آن‌ها به درستی در طول روز آبرسانی می‌شود کمتر دچار اضافه وزن می‌شوند.

لیمو و عسل برای لاغری - زنبورچی

7-قهوه با عسل برای لاغری

قهوه نیز یکی از موادی است که به عنوان چربی سوز شناخته می‌شود. قهوه به خاطر داشتن کافئین به متابولیسم بدن کمک می‌کند و با افزایش سوخت و ساز بدن، چربی‌های ما را تعدیل می‌کند.

8-گردو و عسل ترکیبی برای لاغری

گردو می‌تواند به کاهش وزن از طریق کاهش اشتها کمک کند.

9-سیاه دانه و عسل درمان لاغری

سیاه دانه و عسل نیز از جمله ترکیباتی است که می‌تواند به شما برای داشتن یک وزن مطلوب کمک کند.

10-بادام و عسل برای لاغری

ترکیب بادام و عسل طبیعی نیز در لاغری کاملا موثر است. جدای از خواص بادام و عسل طبیعی که هر یک به صورت جداگانه، برای سلامت بدن انسان، فوق العاده مقوی هستند، ترکیب این دو کنار هم، به لاغری کمک خواهد کرد.

پیشنهاد ♦ خرید عسل نمدار ♦ برای کاهش وزن

11-سیب و عسل برای لاغری

یک سیب را به صورت ورقه ای برش داده و مقداری عسل روی آن بریزید. اگر میخواهید یک معالجه سریع داشته باشید، یک سیب را برش بزنید. سپس، چند قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق پودر دارچین روی خلال ها بریزید

برنامه غذایی کاهش وزن شما باید روی کاهش میزان کالری های دریافتی بدنتان تمرکز کند نه اینکه کاملا جلوی ورود کالری به بدنتان را بگیرد. علاوه بر این شما باید کالری های مصرفی خود در روز را کم کم کاهش بدهید. نظرتان درباره مصرف عسل یا خرید عسل طبیعی برای لاغری چیست؟

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها