1 ماسک خانگی عسل برای پوست خشک معجزه می کنه | مصطفی یوسفی تولید کننده عسل صددرصد طبیعی

11 ماسک خانگی عسل برای پوست خشک

17/آبان/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

11 ماسک خانگی عسل برای پوست خشک : اگر پوستی خشک دارید، حتما از ماسک عسل استفاده کنید.ماسک عسل برای پوست خشک تاثیرات مثبت بسیاری دارد ، خشکی پوست به دلیل عوامل بسیاری ممکن است پیش بیاید. اما همیشه محصولات شیمیایی راه حل این مشکل نیستند. عسل طبیعی به عنوان مرطوب کننده طبیعی عمل کرده و ماسک های عسل برای درمان خشکی پوست بسیار کاربرد دارند.از جمله محصولات طبیعی که برای حل این مشکل پیشنهاد می شود عسل می تواند باشد. ترکیب عسل با محصولات طبیعی دیگر برای ساختن یک ماسک طبیعی برای از بین بردن خشکی پوست، بسیار کاربردی و مفید می تواند باشد. یکی از بهترین مواد آبرسان برای پوست عسل می باشد که اکثر اوقات در خانه موجود است. می توانید برای افزایش رطوبت پوست خود مقداری عسل را به پوسته خود مالیده و شاهد نتایج به وجود آمده باشید.

 

برای خرید عسل طبیعی enlightened با زنبوردار اقای مصطفی یوسفی 09214873280 تماس بگیرید.

 

ماسک عسل برای پوست خشک

بهترین و ارزان ترین درمان برای آسیب‌های پوستی با محصولاتی اتفاق می‌افته که کلنی فعال زنبورها اون رو تهیه کردن. کمی‌ حو‌صله به خرج بدین و در منزل بهترین ماسک عسل برای پوست خشک رو تهیه کنین و از خاصیت‌های درمانی اون استفاده کنین.

ماسک عسل، آووکادو و ماست

تمامی مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و بر پوست خود قرار دهید. پس از خشک شدن با آب سرد بشویید. آووکادو میوه ای است که در بیشتر ماسک های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. مخلوط عسل و آووکادو موجب نرم شدن پوست صورت خواهد شد.

ماسک عسل و اووکادو و ماست برای پوست خشک

ماسک عسل و زردچوبه برای پوست خشک

زردچوبه خاصیت دارویی و درمانی برای پوست دارد، گلیسیرین باعث رطوبت رسانی پوست می‌شود و عسل پوست را آبرسانی می‌کند. در نهایت هر سه ترکیب برای جذب چربی و درمان پوست خشک مفید هستند.

ماسک آرد نخودچی و عسل برای پوست خشک

آرد نخودچی باعث لایه برداری ملایم پوست می‌شود. همچنین شیر حاوی اسید لاکتیک است و به رفع تیرگی پوست کمک می‌کند و عسل نیز باعث رطوبت و آبرسانی پوست می‌شود. در واقع تمام این ترکیبات پوست را تمیز و مغذی می‌کند و باعث درمان پوست خشک می‌شود

ماسک عسل و بابونه برای پوست خشک

بابونه یک ترکیب مناسب برای درمان پوست خشک و حساس است. در صورتی که پوست حساس دارید، ماسک صورت بابونه و عسل کمک می‌کند تا پوستتان نرم، شاداب و تمیز و بدون هیچ التهاب و خارش گردد.

ماسک صورت عسل و موز برای پوست های خشک

یکی دیگر از ماسک های عسل برای پوست خشک ماسک عسل و موز است. موز به طور گسترده در تهیه ماسک‌ها برای پوست خشک استفاده می‌شود و گفته می‌شود که به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کند. این ماسک صورت می‌تواند پوست شما را نرم و لطیف کند.

ماسک صورت عسل و موز برای پوست های خشک

ماسک آرد، شیر و عسل

شیر حاوی اسید لاکتیک است که به‌عنوان یک لایه‌بردار ملایم عمل می‌کند. این مواد همراه با عسل می‌توانند پوست را تمیز و تغذیه کنند.

ماسک صورت عسل و آلوئه‌ورا برای پوست های خشک

آلوئه‌ورا دارای خواص مغذی و مرطوب‌کننده برای پوست است. وقتی آلوئه‌ورا با عسل ترکیب شود، می‌تواند پوست شما را مرطوب نگه دارد.

ماسک صورت روغن جوجوبا و عسل

روغن جوجوبا پوست را تغذیه می‌کند. روغن جوجوبا می‌تواند به تسکین اگزما، پسوریازیس و سایر بیماری‌هایی که باعث خشکی پوست می‌شود کمک کند. روغن جوجوبا دارای خواص ضدالتهابی و درمانی است. استفاده موضعی آن ممکن است به تسکین خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و علائم مرتبط کمک کند. همچنین عسل رطوبت را حفظ می‌کند و روغن اسطوخودوس قرمزی پوست را کاهش می‌دهد.

ماسک صورت شیر، بادام و عسل

از آنجایی که بادام سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری است، پوست را عمیقا مرطوب می‌کند، آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراء بنفش را کاهش داده و تحریکات پوستی را به طور چشمگیری کم می‌کند. بادام همچنین می‌تواند خارش و تورم پوست را کاهش دهد. همین ویژگی‌ها باعث شده بادام به ماده‌ای عالی برای افرادی که دارای شرایط پوستی خشک یا حساس هستند تبدیل شود.

ماسک صورت آلوئه‌ورا و عسل

این ماسک نه تنها پوست شما را مرطوب می‌کند، بلکه منافذ پوست شما را نیز جمع و پوست شما را درخشان می‌کند. خیار نه تنها پف و سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند به آبرسانی به پوست خشک، کمک و با پیری زودرس مبازره کند. خیار با داشتن خواصی چون تسکین سوزش و خواص ضدالتهابی در عین داشتن ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی در سلامت پوست بسیار مفید باشد.

ماسک عسل و آلووئه ورا

ماسک عسل و دارچین برای پوست خشک

اگر شما هم پوست خشکی دارد که در عین حال دارای جوش و آکنه است، ماسک دارچین و عسل طبیعی می‌تواند یک ترکیب التیام بخش برای شما باشد. بسیاری از افراد برای درمان آکنه‌های صورت از دارو‌ها و مواد شیمیایی‌ای استفاده می‌کنند که خود باعث خشک‌تر شدن پوست صورت می‌شود. عسل یک آبرسان قوی برای پوست به شمار می‌رود و باعث طراوت پوست صورت می‌شود. در عین حال خواص ضدباکتریای عسل طبیعی باعث از بین رفتن باکتری‌های روی سطح پوست، که عامل ایجاد جوش و آکنه هستند می‌شود. ترکیب دارچین و عسل یک گزینه‌ی عالی برای پوست‌هایی است که علاوه بر خشکی پوست دارای جوش و آکنه نیز هستند.

ماسک عسل و دارچین برای پوست خشک

در نهایت پیشنهاد می‌دیم برای خرید عسل طبیعی باکیفیت برای تهیه ماسک ملاقاتی با زنبوردار حرفه‌ای آقای مصطفی یوسفی در فروشگاه مصطفی یوسفی داشته باشین. لازم نیست به مناطق دوردست سفرکنین. کافیه به این وب‌سایت اینترنتی مصطفی یوسفی سری بزنین و به صورت مستقیم اقدام به تهیه محصولی درجه یک کنین. فروشگاه اینترنتی عسل مصطفی یوسفی برای ارائه خدمات بهتر دست دلال و واسطه رو کوتاه کرده و در فضایی صمیمی‌خریدار رو در کنار تولیدکننده محصولات عسل قرار می‌ده. در ضمن محصولاتی که سفارش می‌دین رو در مدت زمانی کوتاه، درب منزل تحویل می‌گیرین.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها